Η Septona υποστηρίζει τις ευχές των παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Από 12 έως 25 Σεπτεμβρίου αγοράζοντας επιλεγμένα προϊόντα Septona στα καταστήματα Σκλαβενίτης, ενισχύετε το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Από 12 έως 25 Σεπτεμβρίου αγοράζοντας επιλεγμένα προϊόντα Septona στα καταστήματα Σκλαβενίτης, ενισχύετε το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου, από τις 12:00 έως τις 20:00, σας περιμένουμε στις εγκαταστάσεις μας, Εθνικής Αντιστάσεως 47, Δάφνη (πλησίον Μετρό Δάφνης), 1ος Όροφος, όπου θα μπορείτε και να συμμετάσχετε και να γίνετε μέρος μιας πρωτοβουλίας που σώζει ζωές.
Νοσηλείες, θεραπείες, εξετάσεις… τα παιδιά με καρκίνο χάνουν ένα μεγάλο μέρος της παιδικότητάς τους. Μέσα από την ευχή ξαναγεννιέται η ελπίδα και η πίστη ότι όλα μπορούν να συμβούν!
Ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος είναι ο πρώτος άνθρωπος που ανέλαβε το κόστος όλων των ευχών που ήταν χωρίς ανάδοχο τη μέρα που κάλεσε το γραφείο των νεράιδων, εξασφαλίζοντας έτσι την εκπλήρωση 91 ευχών και την απρόσκοπτη συνέχιση του έργου μας.
Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στα ολοένα αυξανόμενα αιτήματα οικογενειών για την εκπλήρωση ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες, το νεραϊδόσπιτο του Make-A-Wish Ελλάδος μεγαλώνει! Έτσι, σύντομα ο οργανισμός θα αποκτήσει τους κατάλληλους χώρους τόσα για τα παιδιά ευχής που τον επισκέπτονται, όσο και για την εκπαίδευση εθελοντών που θα αφοσιωθούν στην εκμαίευση και στην εκπλήρωση των ευχών των παιδιών.
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το δεύτερο κατα σειρά Bazaar αγάπης, τo “Bazaraki Μας” μια ιδιωτική πρωτοβουλία της Αγγελικής Δούκα – CEO & Founder της εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Ginger Communications σε συνεργασία με τους αγαπημένους content creators Φίλιππο Ιωάννου (aka Fipster) και Mαίρη Συνατσάκη, στο Stelios Foundation Conference Hall. Τα έσοδα της ενέργεια ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, συγκεντρώνοντας 102.024,65 ευρώ για τις ανάγκες του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Μπείτε στο άρθρο και μάθετε περισσότερα!
✒️Περισσότερες από 60 οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών προσυπογράφουν κείμενο θέσεων και αρχών, στοχεύοντας στην ανάδειξη της διαφανούς και αξιόπιστης λειτουργίας και συνεισφοράς τους στην ελληνική κοινωνία.
Από 6 έως 19 Ιουνίου, αποκλειστικά στα καταστήματα Σκλαβενίτης σε όλη την Ελλάδα, με την αγορά επιλεγμένων προϊόντων που θα βρείτε σε μεγάλες προσφορές, η Pepsico δίνει δύναμη στις ευχές 5 παιδιών του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
Η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο 25 χρόνων παρουσίας στην Ελλάδα ενισχύει το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και προχωρά στην εκπλήρωση των ευχών 25 παιδιών, 3 έως 18 ετών, που πάσχουν από κάποια σοβαρή ασθένεια. H χορηγία αυτή αποτελεί μέρος των επετειακών δράσεων της εταιρείας για την περαιτέρω στήριξη της κοινωνίας. Μπείτε στο άρθρο και μάθετε περισσότερα!
👟Νεράιδες και ξωτικά, οικογένειες και παιδιά ευχής, εθελοντές και φίλοι του οργανισμού, «ενώθηκαν» μέσα από 15 συμβολικούς περίπατους σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και ακόμη 13 πόλεις και όλοι μαζί, συγκινημένοι για την πανελλαδική αυτή δράση, περπάτησαν στον δρόμο των ευχών και φώτισαν τον ουρανό!
Η PepsiCo Hellas διοργανώνει για πρώτη φορά Αγώνες Δρόμου, υπό την αιγίδα του Δήμου Κηφισιάς, με την τεχνική επιμέλεια της RUNAWAY και σε συνεργασία με τον Πανελλήνιο Πρωταθλητή δίαθλου Γρηγόρη Σκουλαρίκη και σας περιμένει την Κυριακή 19 Μαΐου σε ένα αθλητικό γεγονός με πολλές εκπλήξεις και έναν σημαντικό σκοπό· να στηρίξει το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ευχής γιορτάστηκε σε όλη την Ελλάδα, με μπλε φωταγωγήσεις σε περισσότερους από 93 Δήμους και με τις οικογένειες παιδιών ευχής ανά τις πόλεις να γίνονται μία γροθιά για χάρη του εορτασμού.