Η Φωτεινή θέλει πολύ να εξερευνήσει τον κόσμο. Δεν είχε την ευκαιρία να ταξιδέψει στο εξωτερικό, οπότε ήταν πολύ σίγουρη πως η ευχή της θα ήταν ταξίδι. Η Ισλανδία κέρδισε την προτίμησή της, καθώς θα μπορούσε να γνωρίσει ένα πολύ όμορφο και μακρινό μέρος, να επισκεφθεί το Blue Lagoon και, αν είναι τυχερή, να δει και το Βόρειο Σέλας.

Η εμπειρία, που έζησε μαζί με την οικογένειά της, ήταν πραγματικά μοναδική και η ίδια την περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο:

Αγαπητή νεράιδα Ελένη,

Θα προσπαθήσω να αποτυπώσω τα συναισθήματά μου και τις εμπειρίες μου από το ταξίδι στην Ισλανδία, που πραγματοποίησα εγώ και η οικογένειά μου.

Κατά αρχάς, δεν έτυχε να ταξιδέψω ξανά με αεροπλάνο και η εμπειρία ήταν υπέροχη. Αν και σε μερικές στιγμές αγχώθηκα λίγο, με αποζημίωσε η υπέροχη θέα του ουρανού και ειδικά οι χιονισμένες κορυφές των Άλπεων. Μετά από περίπου 8-9 ώρες, φτάσαμε στην Ισλανδία, στο αεροδρόμιο του Keflavik. Ταξιδεύοντας λοιπόν προς την πρωτεύουσα, παρατηρούσα κάτι διαφορετικό από ό,τι είχα συνηθίσει να βλέπω στην Ελλάδα. Τοπίο χωρίς δέντρα, ηφαιστειογενείς πέτρες και αραιοκατοικημένες περιοχές.  Φτάνοντας στο Reykjavik, η θέα ήταν πολύ όμορφη, καθώς υπήρχαν γραφικά σπίτια με τριγωνικές σκεπές και μεγάλα παράθυρα. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο , τακτοποιηθήκαμε και συναντηθήκαμε με την ξεναγό μας.

To ίδιο βράδυ ανεβήκαμε στο βουνό μήπως και πετύχουμε το Βόρειο Σέλας… Είχε ξαστεριά και ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος και το κρύο τσουχτερό….. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να το δούμε, αλλά αποζημιώθηκα με την υπέροχη θέα των αστεριών!

Την άλλη μέρα κάναμε τον «Χρυσό Κύκλο» όπως λέγεται.  Αρχικά πήγαμε σε ένα σημείο με ασυνήθιστο τεκτονικό και ηφαιστειογενές περιβάλλον, που οι τεκτονικές πλάκες αποκλίνουν σταθερά κατά μερικά εκατοστά κάθε χρόνο. Το σημείο αυτό αποτελεί ίσως το μοναδικό στον κόσμο που οι πλάκες ανέρχονται πάνω από τη στάθμη της θάλασσας. Κατόπιν επισκεφθήκαμε τις θερμές πηγές Γκέισιρ (Geysir) με τους θερμοπίδακες που εκρήγνυνται! Ο πιο εντυπωσιακός από αυτούς ονομάζεται Στροκκούρ (Strokkur) και εκτοξεύει νερό έως 30 μέτρα στον αέρα κάθε 6-7 λεπτά! Μετά, η περιήγηση περιλάμβανε τον καταρράκτη Γκούλφος (Gullfoss) ή Χρυσός καταρράκτης. Σε αντίθεση με τους άλλους δημοφιλείς καταρράκτες της Ισλανδίας, ο Γκούλφος πέφτει σε μια χαράδρα και τον βλέπεις από ψηλά, αντί να τον κοιτάς από κάτω. Και επιτέλους, έφτασε η στιγμή να πάμε για snowmobile στον παγετώνα  Hofsjokull  στο κέντρο περίπου της Ισλανδίας. Μετά από 1,5 ώρα στο βουνό, με ένα διαμορφωμένο φορτηγό, μέσα στα χιόνια, φτάσαμε στον προορισμό μας. Φορέσαμε τις ζεστές στολές, λες και ήμασταν αστροναύτες, και πήγαμε να πάρουμε τα snowmobiles, αφού προηγουμένως οι ντόπιοι οδηγοί μας εξήγησαν τι πρέπει να κάνουμε με αυτά. Εγώ ανέβηκα με τον μπαμπά μου και ξεκινήσαμε την περιπέτεια. Στη διαδρομή, όταν πηγαίναμε, χιόνιζε αρκετά και δεν είχε καλή ορατότητα. Στην επιστροφή, όμως, άνοιξε ο καιρός και το τοπίο ήταν πανέμορφο.

Την επόμενη μέρα, σειρά είχε η  Blue Lagoon… Πριν φτάσουμε εκεί, κάναμε μια στάση στην περιοχή που είχε εκραγεί το ηφαίστειο πριν ένα μήνα. Η λάβα είχε περάσει το δρόμο και ήταν ακόμη ζεστή και άχνιζε. Κατόπιν, φτάσαμε στον προορισμό μας.  Η  Blue Lagoon, μια φυσική λίμνη που έχει σχηματιστεί από υπόγεια νερά, τα οποία λόγω της ηφαιστειακής δραστηριότητας ρέουν, ανακυκλώνονται και φτάνουν  υψηλές θερμοκρασίες. Το υπέροχο γαλάζιο χρώμα της οφείλεται στην αντανάκλαση των ακτινών του ήλιου. Απολαύσαμε τη λίμνη με το ζεστό νερό, πίνοντας το ρόφημά μας και μας πρόσφεραν και μια μάσκα προσώπου από άργιλο.

Σε ότι αφορά στο φαγητό, αν και δεν είναι στις δικές μου προτιμήσεις, το φιλέτο μπακαλιάρου που δοκίμασα ήταν εξαιρετικό.

Σειρά την άλλη μέρα είχε το Sky Lagoon το οποίο είναι  κατά κάποιο τρόπο η τεχνητή Blue Lagoon, ένας χώρος μοντέρνος και φτιαγμένος με γούστο. Έχεις, επίσης, πρόσβαση στο Turf House, όπου λαμβάνει χώρα το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας των επτά βημάτων,  περιλαμβάνει την ίδια τη λιμνοθάλασσα, μια κρύα πισίνα, μια σάουνα με το πιο εκπληκτικό γυάλινο παράθυρο από το δάπεδο μέχρι την οροφή, που βλέπει στον κόλπο. Μετά από αυτό, περπατάς μέσα σε μια ψιλή βροχή, λαμβάνεις ένα πιάτο και απλώνεις ένα scrub με αλάτι, πηγαίνεις στο ατμόλουτρο και χαλαρώνεις. Τέλος κατευθύνεσαι στο ντους για να ξεπλυθείς και μετά επιστρέφεις στη λιμνοθάλασσα. Ουτοπικό  σκηνικό, τέλεια αίσθηση, μοναδική εμπειρία!

Επισκεφθήκαμε και το Perlan. Καταπληκτικό διαδραστικό μουσείο, οι εκθέσεις είναι εντυπωσιακές, το ίδιο και το σπήλαιο πάγου που το έχουν δημιουργήσει από αληθινό παγετώνα και το διατηρούν με τόση αγάπη  και προσοχή οι επιστήμονες,  και το πλανητάριο, καθώς σε έναν αιώνα θα είναι ο μοναδικός παγετώνας σε ολόκληρη την Ισλανδία!

Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε τη λουθηρανική εκκλησία, που χρησιμοποιείται και ως χώρος παρατηρητηρίου, καθώς οι επισκέπτες μπορούν να ανέβουν με ανελκυστήρα στην κορυφή του κτιρίου και να απολαύσουν όλη την πόλη και το μαγευτικό τοπίο της φύσης, έχοντας πανοραμική θέα. Κατόπιν περιπλανηθήκαμε στο κέντρο του Ρέικιαβικ και περάσαμε και από το δημαρχείο της πόλης, όπου μπροστά του, υπάρχει μια μεγάλη λίμνη με υπέροχους κύκνους και πάπιες.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιά μου τις νεράιδες του MakeAWish, για την αγάπη που μου έδειξαν και για την εκπλήρωση της ευχής μου, ένα όνειρο ζωής, μια πραγματικά φοβερή εμπειρία, που θα μου μείνει αξέχαστη!

θερμά όλα τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής και με την υποστήριξή τους εκπληρώσαμε την παρούσα ευχή!