Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το Project Agora, εταιρεία τεχνολογίας ηλεκτρονικής διαφήμισης, υποστήριξε το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του, διαθέτοντας δωρεάν την τεχνολογία, τους ανθρώπους του και μέρος του inventory που διαχειρίζεται.
Οι διαφημίσεις κατάφεραν να συγκεντρώσουν περισσότερα από 22M impressions και 21K clicks που οδηγούσαν στην ιστοσελίδα του οργανισμού. Έτσι, μέσα από την ηλεκτρονική διαφήμιση που πραγματοποιήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου τόσο για την καμπάνια «Το ΤΑΞΙΔΙ από την ασθένειας έως την ΕΥΧΗ οδηγεί στη ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ» όσο και για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τού οργανισμού Αστέρι της Ευχής, περισσότεροι από 8.500 χρήστες επισκέφθηκαν το site του οργανισμού, γνώρισαν καλύτερα ή και από την αρχή το έργο του και ενημερώθηκαν για την τεράστια σημασία τής συμπερίληψης των παιδιών με σοβαρές ασθένειες.
Έτσι, το Project Agora και η ομάδα του συνέβαλαν με τον δικό τους τρόπο στη διάδοση τού έργου του οργανισμού, το όραμα και τον σκοπό του: να φτάσει σε κάθε παιδί που νοσεί από μία σοβαρή ασθένεια και έχει ανάγκη από την εκπλήρωση της ευχής του!
Λίγα λόγια για το Project Agora:
Το Project Agora, μια εταιρία του ομίλου TDG (ThinkDigital Group), παρέχει τεχνολογικές λύσεις για ψηφιακούς εκδότες, προσφέροντάς τους τα δεδομένα, τις τεχνολογίες και τους πόρους που χρειάζονται για να δημιουργήσουν περιεχόμενο και υπηρεσίες υψηλής αξίας.
Η εταιρία συνεργάζεται με περισσότερα από 2.800 κορυφαία premium sites, τα οποία εμπιστεύονται το Project Agora για να μεγιστοποιήσουν την αξία των επισκεπτών τους. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από 3.600 διαφημιζόμενοι στην Ελλάδα και διεθνώς χρησιμοποιούν το Project Agora για να πετύχουν επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Το Project Agora έχει ανακηρυχθεί ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες στην Ευρώπη από τους Financial Times για δύο συνεχόμενα έτη (2022 & 2023).